tisdag 22 november 2011

Bagare Pappa!!!

Nu har pappa varit här med en leverans på 35 Choklad bisqvier och socker ringar =) Det är något han är väldigt duktig på att baka super goda bisqvier, dom är som godis. När jag var lite älskade jag bottnarna och smög alltid in i köket och norpade några från plåten när han inte såg, det var inte så populärt kan jag lova =) Men nu gillar jag hela kakan!!Sockerkakorna är inte så dumma dom heller =)Idag har jag varit ledig och varit med mormor i Skövde. Har hjälpt henne att hitta något som hon kan ha på sig på bröllopet. Det gick bra vi hittade en jätte fin kjol och blus som passade henne perfekt.
Jag köpte även en present till Crima, han fyller ju 25 år om 3 veckor, jag hoppas han blir glad över vad jag har köpt. Det är inget han önskat sig men jag tror det är något han vill ha =) Blir spännande alltid kul att överraska!!!

Shit bara 2 månader kvar till bröllopet, det går så fort!!! Håller på med bordsplacering och placeringskort även om det är 1 vecka kvar till sista anmälan. Har väl ett humm om vilka som kommer annars får jag bara plocka bort några =) Men det lutar åt ca 90 gäster.

Men vart är SNÖÖÖÖÖÖÖN??? Börjar bli nervös att det inte kommer någon snö vill ju gärna ha ett vitt bröllop, men det är som syrran säger gifta blir ni ändå och sen blir det en hej dundrande fest, som jag ser fram emot =)

Snart kommer Crima hem, längtar!!!

Ha en trevlig kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar