fredag 18 november 2011

Barnvakt åt Sofie =)

Idag har jag varit med lilla Sofie hela förmiddagen vi har myst, lekt och bakat bullar! Nu har hon börjat gå lite mer fast bara mellan oss och längre sträckor mycket roligt. Hon är en vilde så det är verkligen fullt ös hela tiden =) Fångade henne aldrig på en bra bild idag så här kommer ett kort från förra veckan.Sofie satt och skrattade när jag snurrade degen till bullarna i luften, och medans jag sjöng så kompade hon mig på sitt lilla piano. Vi var det bra team med andra ord! Och bullarna blev toppen goda, vi fick nog i oss både 2 och 3 st tills mamma kom hem.Jobbar hos mamma ikväll och dom ska ha lite fest så jag ska hjälpa till att göra 3-rätters och sen har jag och Malin gjort lite tävlingar så det ska bli riktigt roligt. Så nu håller jag på och förbereder den sista tävlingen.

Imorgon har jag en ledig dag ska bli skönt, Crima ska iväg och spela med några kompisar så vi får se vad jag hittar på!

Ha en trevlig helg!
Kram

1 kommentar: