måndag 25 januari 2016

Min nya hobby :)

I julas fick våran familj och syrrans familj var sitt traktorpussel på 100 bitar av by-tomtarna, de var likadan så vi kunde tävla på tid vem som var snabbast. Efter det blev jag så jäkla sugen på att pussla :) Tycker det är kul, avkopplande, man kan släppa tankarna på allt annat och tiden bara springer iväg.
Fick låna 3 st 1000 bitars pussel av svärmor som jag löste på 3-4 dagar/1 vecka vardera. Jag var bara tvungen att köpa ett eget så beställde hem 1500 bitar. Jag har fastnat för comic puzzel av Jan van Haastern de är komiska, färgglad och roliga.
Var ju i Ullared i lördags och där hittade jag ett 1000 bitar och en låda med 3 st 500 bitar, 750 bitar och 1000 bitar och de var billiga så gissa om jag blev glad :)
Ska nu samla på dessa av Jan van Haastern tänkte jag, så om någon vill överraska mig eller bara göra mig glad så vet de vad de ska köpa nu, hahaha :) Jag har löst det på 500 bitar och 750 bitar redan.
 Ska börja med det på 1000 bitar nu. Perfekt när barnen har somnat eller när Max ser på en film :)
Max har varit sjuk sedan i torsdags förra veckan när vi åkte till Varberg. Fick krupp torsdag-fredag hostar och har feber vill inte äta bara dricka. Igår och idag har det inte varit mycket med han helt utslagen och ganska orkeslös. Håller tummarna att det ger sig snart, tycker så synd om han och jobbigt när man inte känner igen den där goa och glada killen som älskar att busa. Krya på dig Max min lilla älskling!


Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar