onsdag 8 oktober 2014

VILL HA!!!

Åååå vad jag ångrar att vi inte gjorde en inglasad altan när vi byggde vårat hus!!!! Skulle så gärna vilja ha en just nu!!! När jag gjorde husritningen var jag emot inglasad altan för det skulle bara bli som en bastu om sommaren och där ingen vill sitta. Men tänk så härligt och kunna sitta där om våren, hösten och vinter och även sommarkvällar såklart. Det får bli en framtidsplan att bygga till en inglasad altan :)
Å vad min lilla älsklingskille växer och känns så stor :) Ibland kan jag bara sitta och titta på hur länge som helst och man fattar inte att man har skapat den här lilla människan och att han är våran :) Han är så duktig på mycket men även en liten buse som vill göra som han vill.
Jag hoppas jag får finns i ditt liv länge och att vi alltid kommer vara tajta, hoppas du slipper växa upp som jag har gjort med en sjuk mamma som långsamt tinar bort... Älskar dig Max!!!

Vi har mycket att se fram emot tillsammans :)

Kram

1 kommentar:

  1. Hej hej. Förstår att livet rullar på, men dina inlägg är saknade. Du delar med dig av så mycket inspiration i både matlagning och familjeliv. Hoppas du finner tid och ro snart att blogga igen ��

    SvaraRadera