måndag 17 februari 2014

Nya inköp!!

Har länge stört mig på oordningen i hallen Max kläder och mössor blandat med våra. Ibland är det svårt att hitta hans små saker bland våra stora jackor och mössor. Idag fick jag nog och köpte en liten hatthylla med lådor och även en ny sittbänk eller vad det nu kallas. Så nu har Max en egen hörna i hallen :) Det blev bättre plats och bättre ordning så jag är supernöjd :) Såhär blev det!
Perfekt med krokar till hans jackor och overaller och små korgar till mössor, vantar och kepsar.
Även i sittbänken får man plats med lite förvaring och en hylla för Max små skor.
Nu blev det även bättre ordning på våran sida och det finns bättre plats när vi får lite besök.
Idag har Max varit och tagit passfoto och fått nya skor som han kan ha med sig då vi ska åka till Cypern nu i vår :) Söta och lätta för han att gå i! Å vad man längtar efter sol, bad och värme!!!
Imorgon är det dags för vägmöte här hemma hos oss så det har även blivit en del bakat här idag :)

Och nu är det dags för sängen!

God natt!
Kram

4 kommentarer:

  1. Ja den där hallen är ett evigt gissel. Det värsta är att ungarna växer och så också kläderna son bara tar mer och mer plats. Har utökat vår hallförvaring för varje vinter, fler krokar, fler lådor, mer skoförvaring.

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig det Hanna och ni som har 3 barn då blir det en del. Många krokar är aldrig fel :)

    SvaraRadera
  3. Så fint!! Vart har du köpt dr nya hallmöblerna?

    SvaraRadera
  4. Tack! Jag har köpt dom på jysk :)

    SvaraRadera