söndag 9 februari 2014

Danskväll!

Igår kväll åkte jag med pappa till parken i Falköping och dansade till Elisas :) Jag var så jäkla nervös var ett bra tag sen jag var ute och dansade, men efter en dans så var man inne i det. Det kändes som rena träningspasset jag blev uppbjuden hela tiden så jag hann väl pusta ut iaf 4 danser på hela kvällen. Men gud vad skoj det var!!! Ja var helt slut och genomsvettig när jag kom hem så det fick bli en dusch innan jag la mig.
Jag måste ut och dansa mer, synd inte Crima kan bugga det som är så jäkla skoj!!

Får vila min kropp idag,  med lite bio :)

Ha de gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Gud vad roligt! älskaratt bugga även om jag precis kan grundstegen:)

    SvaraRadera
  2. Du lär dig mer under tiden Jessica, grundstegen är de viktigaste sen är det bara att följa med i svängarna :) det är bara att ge sig ut och dansa, jättekul är det!

    SvaraRadera