måndag 19 augusti 2013

Bohuslän!

I måndags förra veckan drog jag, Max, pappa, Malin, Henke, Sofie och Filip upp till Bohuslän för lite semester. Vi brukar försöka komma dit en gång om året men i år var det lite annorlunda. Stugan vi brukar vara vid i Ulebergshamn var upptagen så vi hyrde ett hus i Väjern ca 2 km från Kungshamn och sen var det första året i Bohuslän utan mamma.. kändes lite konstigt men det hade aldrig gått med tanke på hur hon är nu.. Men vi hade roligt ändå :) Så här kommer lite bilder från veckan!
I detta huset bodde vi i.
 Första morgonen gick jag och Max in till Kungshamn och köpte nybakt bröd och Max såg på båtarna.
 Barnvagnsrally i Väjern :)
 En liten fotomodell söt som socker :)
 På Smögen bryggorna.
 Vi hade en stor och härlig altan som vi satt mycket vid och perfekt för Sofie med lekpark nedanför.
 Min lilla goding och jag :)
 I onsdagskväll anlände Crima och farmor Elisabeth.
 Och det blev ett kärt återseende :)
 En hel del räkor har vi allt smällt i oss också :)
 Kvällsmys med lite kortspel när alla barnen hade somnat.
 Kökspersonalen :)
 Sofie gosar med sin kusin på äventyrsgolfen.
 Blev en del shopping med och denna söta mössan fick Max av farmor Elisabeth :)
Jag och Crima åkte hem i lördags morse för att våra kompisar skulle gifta sig och jag skulle sätta upp frisyren. Max stannade kvar hos de övriga tills de åkte hem på söndagen, första natten utan min lilla prins. Kändes lite konstigt men han klarade sig fint! Men jag längtade ihjäl mig :)

Borta bra men hemma bäst!

1 kommentar: