lördag 3 augusti 2013

6 månader!

I dag är min lilla älskling Max redan ett halvår, vart tog den tiden vägen?! Han är så himla mysig och go och vad skulle jag göra utan honom, han förgyller verkligen vårat liv med mycket skratt och glädjetårar :) Här kommer en bild från varje månad, kul att se hur han växer :)
Nyfödd!
1 månad!
2 månader!
3 månader!
4 månader!
5 månader!
6 månader!
Vi ska ju göra iordning i hans rum med lite nya tapeter och träpanel. Så 6 månaderspresenten blev lite färgglada möbler till hans rum.
Han har provsuttit dom med och han sitter så bra :)
 Köpte ett målarblock och kritor så kusinen Sofie kan måla när hon hälsar på :)
Igår var Max med farmor och farfar hela kvällen, då jag och Crima var och bowlade i Skövde med Erik och Elin. Det var jätte trevligt och då smakade jag på en starkcider för första gången på 15 månader, haha kände mig nästan lite lullig efter halva :)
Idag ska vi på bröllop så då blir det en heldag för Max med morfar.

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar