måndag 11 februari 2013

Rullgardiner!

Äntligen har vi fått tummen ur och satt upp rullgardiner i Max rum/gästrummet. Solen vill ju alltid kika in där på morgonen och då är det svårt att sova lite längre. Men fasen vad dyrt det är med rullgardiner 700 kr för 2 st inget man gärna lägger pengar på men jaja nu är de uppe iaf och kommer sitta där länge!
Igår var våran lilla goding 1 vecka, vart tog den veckan vägen?! Jag vet knappt vad det är för dag, dagarna bara flyter på och går så fort. I lördags var Julia, Claes och lilla Siri här på besök, Max fick jättefina presenter som en body med byxa och en söt liten nalle :) Tack så mycket! Kul när de växer upp och är i samma ålder och kan leka med varandra. Och nu är det inte länge kvar tills Max får sin andra kusin!! Kul att jag och syrran blir mamma lediga samtidigt.
Idag ska BVC komma på hembesök, så då får vi se vad han väger igen spännande. Han äter ju bra, ganska intensivt på 5-10 minuter men det är skönt med att inte behöva sitta hela dagen och amma. Nu ligger han i sin vagn och sussar så gott medans jag går och grejar lite.

Ha en bra dag!
Kram

4 kommentarer:

  1. Så fin, lille plutt! Om Thilda blir frisk tänkte jag fråga om vi får komma upp en sväng mot slutet av veckan. Jag hör av mig! Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Ni är välkomna! Kram

    SvaraRadera
  3. Vart hittade ni de fina rullgardinerna??

    SvaraRadera