torsdag 2 februari 2012

Blider från Varberg!

Ja här kommer lite bilder på hur det såg ut där vi var. Vårat rum var stort, låg mot torget med stora fönster och en balkong kan nog vara gött att sitta där på sommaren. Sängen var iaf gudomligt skön!Mys hörna!På spat såg det ut såhär där man skulle tvätta sig innan, man fick sitta på en liten pall och fylla hinken med vatten för att sen hälla över sig. Lite annorlunda men roligt.Allt var väldigt fint, mysigt och gav en lugnande effekt.Här var det 2 pooler som var 40 grader i, vattnet gick bara till knäna men det var hur skönt som helst att lägga sig på botten.Relaxrum, här la jag mig en dag och somnade direkt till lugn musik.En trappa upp fanns det massa häng gungor som också var sköna att slappna av i.Bakom Crima här så fanns den stora poolen med massa olika bubblor och massagestrålar för rygg, mage, lår, fötter och axlar. Det var precis vad jag behövde!I vårat paket ingick frukost, lunch och 3-rätters. Det var mycket fin och konstig mat sånt som vi inte äter hemma precis, men det var kul att testa något nytt och vi kunde ju äta allt. Men så mycket lamm och fisk har vi nog aldrig ätit förut iaf.Gud vad trött man blev av allt bad och avslappning, spänningarna släppte nog efter bröllopet med. Men det var nog precis vad både jag och Crima behövde, men det är alltid skönt att komma hem också =)

Idag är jag ledig och har precis lagt ihop en smörgåstårta med kyckling.

Kanske borde gå ut en sväng i det fina vädret.

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar