lördag 13 augusti 2011

Svensexa pågår i Borås!!

Den 3 September ska vi på bröllop, och idag har grabbarna svensexa för Lenny =) De kidnappade han hemma där han låg och sov, och plötsligt blir väckt av 14 huliganer.Han blir gipsad om armarna och blir påmind om en händelse från barndomen =)Får utstå en del saker i Falköping för vidare resa mot Borås, där de nu befinner sig. Hoppas Lenny har haft en rolig och minnesvärd dag!! Kan bara tänka mig hur tillståndet är på de flesta just nu =) Syrran, Sofie och Simone har varit hos mig ikväll ätit tacos och tjötat lite skit =) Mysigt var det!!

Shit vart har denna veckan tagit vägen? Var på kalas i tisdagskväll, bilbingo i onsdags med Malin och pappa, gjort en smörgåstårta och lite grill i torsdagskväll, Ullared trip och golvläggning hos pappa i går. Vaknade vid 9.00 och tänkte vad ska jag hitta på idag är sugen att åka någonstans, jag drar till Ullared!!! Åkte själv vid 10.00 var framme vid 12.00 och åkte där ifrån vid 14.00 och var hemma vid 16.00. Det var jätte skönt att åka själv och kul trip, blev lite fynd =)
Pappa håller på och lägger om alla golven, målar om taket och väggarna hemma hos sig så även fast jag har semester så kan jag inte hålla mig därifrån =) Vill ju gärna hjälpa till och fint blir det!!!Nästa vecka drar vi iväg några dagar till kusten ska bli skönt att komma iväg lite och hoppas det blir fint väder!!

Ska jag gå och lägga mig eller hålla mig vaken tills jag ska hämta Crima och Henke vid bussen om ca 3 timmar?!

Sov gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar