lördag 27 augusti 2011

Helg igen =)

Veckorna bara springer iväg tycker jag, ibland tänker man vad har jag gjort denna veckan egentligen? Det bara ångar på och det är bara att hänga med!! Jag har några roliga saker att se fram emot som bland annat, bröllop om 1 vecka, Liseberg om 2 veckor, sätta upp bröllops frisyrer om 1 månad och 25 års fest mm.. Andra saker som inte är lika lockande är tandläkarbesök och läkarbesök, har fått en tid för att kolla upp min mage som inte riktigt är som den ska men det ska nog gå bra..

Shit vad det åskade förut, det riktigt klirrade i glasen. Har fått mer respekt för åskan på senare år, det är inte trevlig. Men jag har garnerat 2 smörgåstårtor i åsk-mörkret som väntar på att bli hämtade.Och 3 smörgåsar med lite köttbullar, skinka, ost och grönsaker på =) för de som inte gillade smörgåstårta.
Igår kväll var jag och Crima på Sägernashus i Sandhem och dansade till Scotts. Det var inte alls så mycket folk som man trodde att det skulle vara. Det var bra men inte mer, fick iaf upp Crima 2 ggr på dansgolvet ;)Ikväll ska vi på Hö fest till grannen, Crima har hjälpt till att köra hö i sommar så då ska det bli lite galej ikväll. Crima har sett fram emot denna hela sommaren så nu hoppas vi vädret spricker upp och att det blir en trevlig kväll!

Annars ha en bra dag!
Kram



1 kommentar:

  1. Smörgåstårtorna såg smaskiga ut! Inte länge kvar till bröllopet nu ;)

    SvaraRadera