söndag 24 augusti 2014

Malin & Albin!

Igår var vi på årets andra bröllop mellan Malin & Albin. Jättefint bröllop och super vackert brudpar! Bröllopsfesten var också hur bra som helst med roliga sånger, lekar och fina tal. En mycket lyckad dag och vädret höll upp när det behövdes :) All lycka till er Malin & Albin ni är så fina ihop!
Jag hade gjort lite håruppsättningar de blev såhär.
På Petra gjorde vi först en vattenfallsfläta längst upp, sedan satte vi upp under och längst ner fick en del lockar hänga ner. Synd att jag inte tog kort ute då det synts mer.
 På Simone la jag allt åt sidan tvinnade upp det och sen satte upp det och lockade det som hängde.
 Simone bakifrån :)
 På syrran knöt jag håret uppifrån och ner.
 Syrran bakifrån :)
 Och på mig själv blev det bara lite slarvigt uppsatt åt sidan med lite lockar :)
Min dag kunde ju inte börja bättre än att få sätta upp håret på 3 st :)

Idag är man lite smått slö men sånt man får ta har ju 2 veckor semester kvar!!!!!!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar