måndag 14 juli 2014

Johan & Petras Bröllop!

I lördags gifte sig våra kompisar Johan och Petra, det var ett sagolikt bröllop där allt var perfekt in i minsta detalj. Har längtat länge det är så kul att gå på bröllop, och det var såååååå roligt!! Vi i kompisgänget hade skrivit om en sång som vi framförde, så vi har haft några mysiga kvällar där vi har övat och det blev verkligen lyckat. Många bra talare, sång och filmer visades med. Och god mat såklart!
Har googlat mycket på frisyrer så denna blev min för dagen :)
Satte även upp min vän Simones hår det blev såhär :)
Så här såg jag ut innan min klänning kollapsade :( Var så nöjd att jag hittat en klänning som passade perfekt. Efter kyrkan så small ena bandet av och när jag åkte hem för att hämta tråd och sy ihop den så bara delar sig dragkedjan i sidan och går varken få upp eller ner.. Suck suck det var bara att byta till en annan men tråkigt att ta på sig en gammal.. Jaja tur jag var hemma när det hände så jag slapp sitta inlåst på toa hela kvällen..
Men min man var STEKHET :)
Jag hade även satt upp syrrans hår glömde givetvis ta kort på den, men fin var hon. Henke var snygg han med :)
Glädjetårarna kom både en och två gånger i kyrkan så fina var dom och Emelie sjunger ju så himla fint så man får gåshud.
Petras klänning var de vackraste jag sett passade henne perfekt.
Gruppfoto med alla gästerna!
Stiliga grabbar :)
Mot bröllopsfesten!
Jag och syrran och min ny/gammal klänning :)
SKÅL och GRATTIS och tack för att vi fick dela denna dagen med er!
Nu är det bara att ladda om för nästa bröllop som äger rum den 23 augusti!!

Kram

1 kommentar:

  1. Vilka fina ord! Tack själva, det var överraskande med sång. Kanonbra, sjunger på den än :) kram

    SvaraRadera