måndag 21 juli 2014

Härliga dagar!

Äntligen har Crima semester 7 veckor framåt!!!! Jag jobbar visserligen 2 veckor till men skönt att ha han hemma ett tag och att vi får 5 veckor tillsammans :) Vi var på en minisemester i Varberg i helgen med syrran och hennes familj. Bodde på hotell med frukost och sen låg vi vid havet och gottade oss på dagarna och åt god mat på kvällen, mysigt med andra ord :)
Max tyckte det var kul att bo på hotell, ha skötte radion (knapparna var i lagom höjd) och sen dansade han loss som en galning :)
 Kvällsdopp med pappa :) Det var så varmt och skönt i vattnet så det blev nakenbad sen för Max.
 God mat! Fläskfilé, klyftpotatis och min favoritsås bearnaisesås, mums!!!
 Busfröna :)
Idag har vi haft en underbar dag!! Jag, Crima och Max tog en fika på stan på förmiddagen, Max fick ett par nya jeans så nu blir han riktigt tuff :)
Max har badat i sin pool medans jag solade, sen fick jag svalka mig med. Så jäkla varmt det varit men underbart!
 Lite färg vore ju nice :)
Medans Crima körde hö ikväll blev jag och Max bjudna på grill hos syrran, finns inget bättre på sommaren än grillat!! Sofie somnade tidigt men småkillarna busade och myste med varandra :) Kusinkärlek på högnivå, haha gullungar!!! Puss på dig :)
 Kram Kram!!! Kul att visa dom när de är lite äldre :)
Längtar efter min semester med nu!! Slippa tänka på att man ska upp tidigt nästa dag eller sova för att jobba natt.. Bara göra vad man vill när man vill tillsammans med familjen! Men dessa 2 veckor går nog fort får vi hoppas.

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar