fredag 21 mars 2014

Sommarkläder till Max :)

Shit sommaren närmar sig och framförallt våran resa till Cypern, jippi!!! Längtar efter sol och bad men mest efter att jag få umgås med min man 24 timmar om dygnet i en HEL vecka tillsammans med våran son och våra goa vänner Julia, Claes och Siri :)
Det har varit mycket jobb, övertid och andra nöjen så vi ses inte allt för ofta så det ska bli otroligt skönt!

Men det är dags att fylla på Max sommar garderob då inget passar från förra sommaren då han inte var så gammal :) Har hittat massa fina kläder på H&M på nätet och de har bra priser. Frågan är vad man ska ta för storlek då han är typ stl 80 nu men det ska ju helst passa hela sommaren och sen åker vi till Mallorca i höst. Så 80 eller 86?! Här kommer en hel sjö med kläder som jag hittat och vill köpa till min lille prins :)
 Dessa mjukis shorts var det 3 för 99 kr och fanns i många olika färger.
 3 för 99 kr i olika färger :)
 3 för 99 kr i olika färger :)
 En tunn kofta när man strosar runt på kvällen.
 2 pack pyjamas med korta ärmar och ben.
 En tuff keps ;)
 Och till sist tuffa små sommar skor :)
 Herregud vilken lista det blev, får se vad det blir men fin kommer han bli!

Ikväll blir det mys men våra vänner, och lite reseplanering :)

Ha en trevlig helg!
Kram

8 kommentarer:

  1. De rutiga shortsen och skorna kan du beställa så betalar jag dem, allt var jättetufft.

    SvaraRadera
  2. Tack vad snällt svärmor/farmor :)

    SvaraRadera
  3. Köp 86! De växer ju så de knakar de där små liven! Jag håller med dig, mkt fint finns det.

    SvaraRadera
  4. Ja Hanna de växer som ogräs snabbt som sjutton :) Vem vet du kanske kan trycka något fint på någon t-shirt body åt mig? :)

    SvaraRadera
  5. Nemas problemas! Det fixar jag!

    SvaraRadera
  6. Mycket fint!!
    Glöm inte rabattkoder :)
    Eftersom det ser ut som du kommer över 500 kr, fri frakt: 1396
    25% på en vara: 1319
    50 kr rabatt: 1304
    Man kan använda två rabattkoder, så ta det som lönar sig bäst :)

    //Annelie

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset Annelie! :)

    SvaraRadera