torsdag 6 mars 2014

Dagar som gått!

Jaha då har det gått en vecka igen då! Jag brukar försöka hinna med och blogga medans Max tar sin eftermiddagslur men nu har jag varit ute och promenerat den tiden så han har vilat i vagnen medans jag promenerat. Sen har tiden inte räckt till helt enkelt :)
Nu har vi snart förbrukat alla våra presentkort på restaurangbesök som vi fick i julklapp, i måndags var jag och Crima på La Copita i Borås. Vi åt god mat och hade det mysigt!
I tisdags var jag, pappa och Max en sväng i Jönköping och shoppade. Max blev åksjuk för första gången påvägen dit och spydde som en kalv i bilen.. Suck spyan var både högt och lågt.. Men förutom det så var det en riktigt mysigt. Pappa/morfar bjöd oss på fika :)
Hade tänkt börja jobba heltid 1 april och få in Max på dagis men det finns ingen plats förrän tidigast i augusti :( Typiskt... Men tur jag har snälla nära och kära som ställer upp och har Max de dagarna jag jobbar. Gäller ju bara någon månad sen har jag semester/föräldrarledigt och sen är vi i augusti. Kul när Max får träffa och busa med lite andra barn :)

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar