söndag 28 april 2013

Marktegel!

Nu har vi äntligen kommit igång med att lägga marktegel här utanför, var ju tänkt förra året så pallarna har bara stått och väntat.
Pappa var här och hjälpte till idag, det jobbiga är ju underarbetet att fylla upp och greja men det är ju det viktigaste så det blir så bra som möjligt. Men med laser, vattenpass och millimetermannen så kan det inte bli annat än bra :)
Vad rent och fint det blir nu, kommer bli lätt att köra både rullstol och barnvagnen nu. Skönt att slippa se gruset. Såhär långt han vi idag :) Fortsättning följer.....
Jag hade lite födelsedagsfika i lördags förmiddag och då fick jag denna fina solsäng i konstrotting + en dyna. På den ska jag ligga och slappa mycket på i sommar :) Fick även presentkort på blomsterlandet så nu ska jag köpa stora fina krukor som jag ska placera ut på altanen och markteglet.
Max har precis somnat så det är bästa jag passar på att också krypa ner i sängen. Här om natten sov vi 3 timmar.. pust... Han kom aldrig till ro och var lite små hysterisk (magen, tänder?) Så nu hoppas jag på en bra natt och mycket mys och bus imorgon :) Pappa/Morfar ska komma hit och vi ska hjälpas åt att baka lite åt mormor som ska ha kalas och hon har brutit armen så då hjälper vi gärna till.

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar