söndag 14 april 2013

Helgen som gått!

I lördags var jag och Crima iväg och såg på Ledin Showtime i Skövde, det var första gången vi lämnade iväg lilla Max en längre stund. Jag var lite nervös om han skulle sköta sig då han varit lite gnällig i några dagar och väldigt mammig. Men han hade skött sig jättebra i farmor Elisabeths sällskap :) Skönt att jag och Crima kan få lite tid på tu man hand, och showen var jättebra!
Idag har jag och Max bakat bullar och han satt för första gången i sin barnstol med hjälp av massa filtar :)
Det har röjts i skogen och vi har kört ihop stockarna som legat som plockepinn. Jag har assisterat med fika och middag som blev korvgrillning.


Var även borta hos Sofie och tittade när hon hoppade på sin nya studsmatta, gladare tjej är nog svårt att hitta :) Jag fick med hoppa en stund det var riktigt roligt.
 Imorgon ska vi till BVC igen för att väga min lilla prins :)

Ha de gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Hör av dig när du varit på BVC så jag får veta guldvikten. Kramar

    SvaraRadera