torsdag 16 augusti 2012

Tripp till Varberg!

Nu är vi hemma igen efter 2 dagar i Varberg. Jag, Crima, Malin, Henke och Sofie har bott på Asia spa hotellet. Det är jätte bra, fina rum, god frukost och nära till det mesta. Själva spa delen är också jätte bra men denna gången valde vi bort det då vi hade tur med vädret så vi kunde ligga på stranden istället. Bjuder här på lite bilder :)
Malin och Sofie strosar runt på stranden, syrran är en riktig badkruka men själv var jag i minst 3 gånger iaf :) Det var kallt men härligt, jag badade ju aldrig i Bohuslän men det är så mycket maneter där. I Varberg var det hur fint som helst.
Vi spelade minigolf tyvärr vann syrran 2 gånger.. suck.. Men efter förlusten åt vi en god kvällsmat på Harrys så då var förlusten som bortblåst.
Förrätt Toast Skagen!
Jag åt Fläsknoisette på toast, serverades med pommes frites och bearnaisesås. Toppat med handskalade räkor. Mums vad gott det var :)
Andra kvällen åt jag revben det var också super gott och bara smälte i munnen.
Våra karlar firade sista semesterveckan!
Busungen Sofie tyckte det var roligt med semester.
Vi var uppe och kollade på Varbergsfästning, jag och syrran vilade oss uppe på toppen i solnedgången.
Vi kom hem i går eftermiddag, så jag, Malin och pappa var på bilbingo i Floby igår kväll och vann 2100 kr!!! Jippi!! Det var en bra avslutning på semestern!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar