måndag 6 augusti 2012

1 vecka i Bohuslän!

Ja då var man hemkommen från en vecka i Bohuslän. Borta bra men hemma bäst! Men vi har haft en skön och härlig vecka där vädret har varit skapligt, ätit god mat och bara njutit av havsluften! Här kommer ett hav av bilder :)
 Pappa och Malin spelar strand tennis.
En dag fick vi besök av våra grannar Ingela, Christer och Elin. Det var kul att dom tittade förbi, vi satt ute och fikade.
Vi åkte en sväng till Smögen och gick där på bryggorna. Köpte med oss var sin baugette med räk-och kräftröra hem, mums vad gott det var.
 Sofie hade med sig sin pool så hon kunde bada, till och med morfar fick plats.
 Sofie älskar att bada och plaska!
 Familjemys i solnedgången och Sofie lika glad som vanligt :)
 Även jag och Crima myste till det :)
På vägen hem igår stannade jag, Crima och pappa till i Lysekil hos min faster med familj vid deras sommarställe. Det låg jättefint uppe på ett berg med utsikt över Lysekil och havet.
De bodde i en mysig liten stuga med fina trädgård och mysig miljö.
Vi fikade nere på bryggan i solskenet, det var underbart och roligt att träffas.
Lilla Viola mitt kusinbarn var också med och trivdes bra i moster Johannas famn :) Bara så söt!!
Idag börjar min semester är ledig i 3 veckor ska bli skönt att bara ta det lugnt och göra det man känner för. Fast till helgen blir det en hel del, Fredag = Höfest, Lördag = 40 årsfest och Söndag = 60 års kalas. Frågan är hur man känner sig på måndag?!

Ha en bra dag!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar