måndag 27 april 2015

Jag, Max och bebisen :)

I lördags fyllde jag 29 år, närmar mig 30 årskris men litet tag kvar, haha :) Firade detta med nära och kära, tacomys och hallonmoussetårta! Har länge velat ha ett vitrinskåp som jag i lördags fick i födelsedagspresent av hela gänget. Det var ingen belysning i från början men Crima fixade detta och det blev såååå bra och fint!! Ska bara torkas ur och börja fyllas :)
Max fick i helgen en sandlåda som morfar hjälpte oss att bygga ihop. Han fick ju även gungställning med rutschkana för ett tag sen men nu kan han ju även leka lite själv med att gräva i nya lådan. En glad kille som gärna vill vara ute nu :)
 Gräver för fullt med nya grävskopan :)
38 dagar kvar till BF :) Har börjat plockat fram lite bebisgrejor, tvättat och bäddat rent i spjälsäng, vagnen och snart dags att lägga fram saker till förlossningen :)
Gjorde även en Angry Birds tårta till igår åt lille Niklas 1 år :) Såhär blev den!
3 jobbdagar kvar, skönt känns jobbigt både fysiskt och psykiskt just nu med alla hormoner och känslor upp och ner. Då kan jag hälsa på mamma lite när jag vill istället :)

Har ett bröllop att se fram emot nästa helg på Visingsö, det svåraste är vad man ska ha på sig särskilt när man är höggravid.. Men har en gammal som är vid under bysten så det får nog bli den.. Hoppas på bra väder iaf :)

Ha en bra vecka!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar