torsdag 8 januari 2015

Lycklig!!

Nu har vi äntligen fått bekräftat att det är ett litet liv i magen och att våran lilla familj ska bli större :) Och min älskade lilla son Max ska bli storebror! Jag har varit så nervös denna gången om det verkligen är något i magen. Det är nog bara för man har varit med om ett missfall tidigare så man blir extra lycklig när man får se att allt ser bra ut och hur den lille/a rör på sig :)
Ska bli spännande och det kommer bli en bra sommar :) När jag sa tidigt till Max att mamma har en bäbis i magen så sa han -nähä utan att förstå.. Men nu när jag säger ska du få en lillebror eller lillasyster att busa med så blir han jätteglad och springer runt och hoppas och skrattar :)

Känns länge till juni men någon vecka till så har man gått halvvägs redan, det kommer gå fort tror jag bara våren kommer :)

Just nu har jag ett lyckorus i hela kroppen, känns underbart!!

Ha de bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar